REGULAMIN – „SZKOŁA FACYLITACJI”

REGULAMIN SZKOŁY FACYLITACJI PATHWAYS

§ 1

Informacje ogólne

  1. Organizatorem szkolenia pn. „Szkoła Facylitacji” zwanego dalej „SZKOŁĄ” jest Pathways Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-118) przy ulicy Leona Wyczółkowskiego 10/2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie. Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod numerem KRS: 0000111362, NIP: 676-21-01-872, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 78 000 zł.
  1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Szkole wynosi 10 947 zł i zawiera w sobie podatek VAT.
  1. Kwota wymieniona w pkt. 2 obejmuje:

– 9 dni szkoleniowych (łącznie 72 godziny szkoleniowe)

– Badanie kwestionariuszem Work Style Analyser (WSA)

– Certyfikat ukończenia Szkoły Facylitacji

– Materiały szkoleniowe

– Pakiet konferencyjny PREMIUM zawierający całodzienny catering (przerwy na kawę i lunch).

§ 2

Warunki rezerwacji miejsca

  1. Warunkiem rezerwacji miejsca na Szkole jest:
  2. Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie: http://szkola-facylitacji.com.pl/zgloszenie/
  3. Wniesienie opłaty w wysokości 1230 PLN brutto na Rachunek Bankowy Organizatora.

Opłata rezerwacyjna jest wliczona w całkowitą opłatę za szkolenie.

  1. O wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.
  2. Przed rozpoczęciem Szkoły, każdy z uczestników zobowiązany jest do rozmowy wstępnej z osobą prowadzącą Szkołę, celem sprawdzenia motywacji i gotowości do uczestnictwa w Szkole. Rozmowa trwa około 30 minut i odbywa się w formie telefonicznej.  Terminy rozmów są ustalane każdorazowo z Uczestnikiem drogą telefoniczna lub mailową.

§ 3

Płatności

  1. Warunkiem udziału w Szkole jest wpłata pełnego kosztu uczestnictwa, na co najmniej 14 dni przed terminem I zjazdu, na Rachunek Bankowy Organizatora:

PATHWAYS POLSKA SP. Z.O.O. ul. Leona Wyczółkowskiego 10/2, 30-118 Kraków

Santander Bank Polska S.A. al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa

Nr rachunku: 92 1090 2053 0000 0001 0968 4412

Tytuł przelewu: Imię i nazwisko/ nazwa Szkoły

  1. Brak pełnej wpłaty w ww. terminie jest równoznaczny z rezygnacją z udziału w Szkole.
  2. Istnieje możliwość płatności w ratach. O wyborze tej formy płatności należy poinformować w formularzu zgłoszeniowym.
  3. W przypadku płatności ratalnej, koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 11 316 zł brutto i jest płatny w 3 ratach. Pierwsza i druga rata wynoszą 3772 zł brutto każda, trzecia rata wynosi 2542 zł brutto (jest to kwota pomniejszona o zadatek wpłacony w celach rezerwacji miejsca na Szkołę). Termin płatności wszystkich rat przypada na 14 dni przed datą poszczególnych zjazdów.
  4. Po dokonaniu wpłaty Organizator wystawi fakturę VAT, zgodnie z danymi przedstawiony w formularzu Zgłoszeniowym.

§ 4

Rezygnacja z udziału i odwołanie Szkoły

  1. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminów Szkoły w sytuacji gdy liczba zgłoszonych uczestników wynosi mniej niż 10 osób. W przypadku odwołania Szkoły, kwoty wpłacone przez uczestników na poczet Szkoły zostaną zwrócone. Pathways Polska nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty związane z rezerwacją biletów, kosztów zakwaterowania itp.
  2. Organizator może przeprowadzić Szkołę, pomimo nie otrzymania wymaganej liczby zgłoszeń. Decyzja ta leży wyłącznie w gestii Organizatora
  3. W wypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Szkole związanej ze zmianą terminu Szkoły, opłata rezerwacyjna i opłata za Szkołę, zostaje zwrócone w całości Zamawiającemu. Zamawiający otrzyma drogą pocztową fakturę korygującą, która wymaga podpisu i odesłania na adres Organizatora. Pathways Polska nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty związane z rezerwacją biletów, kosztów zakwaterowania itp.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany miejsca szkolenia. W przypadku takiej zmiany Organizator poinformuje o niej uczestników za pośrednictwem poczty e-mail bądź telefonicznie.
  5. Bezkosztowa rezygnacja z uczestnictwa w Szkole jest możliwa 14 dni przed terminem I zjazdu. W takim wypadku Organizator zwróci wpłacającemu w całości zapłaconą dotychczas należności. Rezygnacja należy zgłosić na adres e-mail Organizatora: wosik@pathways.com.pl
  6. W przypadku zgłoszenia rezygnacji po upływie ww.. terminie, a także w przypadku nieuczestniczenia w zajęciach Szkoły, nie przysługuje zwrot wpłaconych należności.

§ 5

Warunki uzyskania certyfikatu

  1. Uzyskanie przez uczestnika Certyfikatu, świadczącego o ukończeniu Szkoły Facylitacji Pathways wymaga spełnienia następujących warunków:
  2. Stuprocentowa obecność na zajęciach, we wszystkich dniach szkoleniowych. W sytuacjach nagłych takich jak choroba, istnieje możliwość opuszczenia jednego dnia szkoleniowego.
  3. Pozytywnego zaliczenia następujących zadań szkoleniowych:

– opis case study facylitacji, którą uczestnik realizował w trakcie trwania Szkoły;

– przygotowania prezentacji na ustalonych w trakcie trwania Szkoły temat, z zakresu dynamiki grupowej;

– aktywne uczestnictwo w zajęciach warsztatowych.

§ 6

Ochrona danych osobowych oraz materiałów szkoleniowych

  1. W trakcie Szkoły, uczestników obowiązuje zakaz jakiegokolwiek nagrywania lub fotografowania całości lub części zajęć – bez pisemnej zgody prowadzącego Szkołę oraz pozostałych uczestników.
  2. Prezentacja i materiały, udostępnione uczestnikom w ramach Szkoły, są objęte prawami autorskimi i chronione przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mogą one być wykorzystane wyłącznie w celach szkoleniowych do użytku osobistego uczestnika, a zatem nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane lub publikowane w jakikolwiek sposób (w tym. m.in. w formie nagrań lub fotografii), w całości lub w części, bez uprzedniej pisemnej zgody Pathways Polska Sp. z o.o.
  3. W przypadku naruszenia przez uczestnika Szkoły powyższych zasad, Pathways Polska jest uprawiony do usunięcia go z listy uczestników, bez prawa do zwrotu kosztów, niezależnie od ewentualnych, innych roszczeń, wynikających z przepisów obowiązujących prawa.
  4. Organizator Szkoły posiada prawo do przetwarzania danych osobowych uczestników w celu realizacji szkolenia na zasadach określonych w Polityce Prywatności Danych Osobowych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)