prowadzący

DOROTA OSTOJA-ZAWADZKA

dozJest założycielem i Prezesem firmy Pathways Polska od 1999 (firma konsultingowoszkoleniowa, firma matka w Anglii) – przyczyniła się do rozwoju biznesowego firmy, budowała portfel klientów, projektowała i realizowała kluczowe programy szkoleniowe.

Zdobyła tytuł magistra psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada certyfikat ukończenia Studium Zarządzania i Biznesu przy Zakładzie Ekonomii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada także dyplom ukończenia studium Zarządzania Projektami Społecznymi w Biznesie na Wyższej Szkole Podyplomowej im. Józefa Tischnera.

Ukończyła „The Art & Science of Coaching” prowadzony przez Wszechnicę UJ i Erickson College z Vancouver. Posiada certyfikat konsultanta kwestionariusza Work Style Analyser, a także certyfikat LDI, wydany przez Scherer Leadership Center. Od 2013 roku jest certyfikowanym facylitatorem.

Prowadziła wiele projektów szkoleniowych i coachingowych min: coaching dla Dyrektora Działu Personalnego i Dyrektora Finansowego Siemens COM, coaching indywidualny dla członka wyższej kadry menedżerskiej PKN Orlen, dla wyższej kadry menedżerskiej Banku Zachodniego WBK, dla członka zarządu SANTANDER Consumer Bank. Coaching indywidualny dla członków zarządu Inter Ikea, dla wyższej kadry z FagorMastercook. Programy szkoleniowe dla zespołów zarządzających: InterIkea, FagorMastercook, MAN, Siemens. Specjalizuje się w rozwoju kompetencjach przywódczych

MARIA KOŁODZIEJCZYK

mkFacylitator. Trener. Coach. Konsultant.

Od 1998 roku współpracuje z Pathways jako konsultant, trener i coach dla biznesu. Realizuje projekty z zakresu rozwoju ludzi w organizacjach, przygotowując programy, prowadząc szkolenia dla zespołów (m.in. przywództwo, coaching, customer service, sztuka prezentacji, komunikacja, personal impact, budowanie relacji w zespole i inne). Prowadzi także coaching indywidualny.

Certyfikowany konsultant kwestionariusza Work Style Analyser. Przeszła szkolenie Leadership Development Intensive w Seattle (USA). Ukończyła I i II stopień szkolenia w zakresie action methods, socjometrii i socjodramy w  Polskim Instytucie Psychodramy. Absolwentka Schumacher College – angielskiej uczelni skupiającej niekonwencjonalne autorytety ze świata nauki. Ukończyła Wydział Filozoficzny UJ (kierunek psychologia).

Klienci z ostatnich lat: Akamai, AmRest, Aon Hewitt Associates, Atos, BAT, Bayer, BP Polska, BZ WBK, CISCO, Citi Bank, Coca-Cola, Elektromontaż, EnerSys, Capgemini, DHL, IBM BTO, IBM Lab, ING BŚ, Inter IKEA, KBC Warta, Luxsoft,  Netia, PKN Orlen, Mondial Assistance, Motor Centrum, Sas, Siemens, Software Mind, StateStreet, Telekomunikacja Polska S.A., Unilever Poland, Unilever Azja, Vattenfall.